Arkisto: 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

7.3.2020

A-nuoret (U20) hakee valmentajaa kaudelle 2020-21

Pyryn A-nuoret hakee valmennustiimiin vahvistusta kaudelle 2020-21.

Voit olla kokonaisuuden hallitseva joukkuevalmentaja, yksilöiden kehittäjä tai lajitaitoon erikoistunut osaaja. Joukkueen toimihenkilöiden lisäksi käytössäsi ovat jääkiekkojaoston urheilullisista tavoitteista vastaava valmennuspäällikkö, fysiikkavalmentaja sekä maalivahtivalmentaja.

Yhteisömme toiminnasta vastaa jääkiekkojaoston toiminnanjohtaja. Tähän kuuluvat B2- ja B-nuoret sekä Edustusjoukkue ja joukkueet II- ja III-divisioonissa. Mukana myös seurasateenvarjon yhteistyöseurat.

Tarjoamme sinulle
- hyvän ja tavoitteellisen toimintaympäristön
- mahdollisuuden kehittyä valmentajana
- mahdollisuuden kehittää yksilöitä heidän omalla pelaajapolullaan

Odotamme sinulta
- hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä toimia nuorten parissa
- sitoutumista tehtävään
- ympärivuotisen harjoittelun ymmärtämistä

Työ alkaa 13.4. tai sopimuksen mukaan. Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen 31.3. mennessä osoitteeseen jaakiekko@nokianpyry.fi. Yhteyshenkilö Mika Pynnönen, 045 845 4054

Nokian Pyry ry. on perustettu vuonna 1905. Monilajiseurassa on pelattu jääkiekkoa jo 1950-luvulla. Nokialainen jääkiekon pelaajapolku koostuu Luistelu- ja kiekkokoulusta aina aikuisjoukkueisiin asti.

Nokian jäähalli sijaitsee loistavien kulkuyhteyksien varrella ja Keskusurheilukenttä sisältää mm. 2 jääkaukaloa ja niiden oheisharjoittelutilat, yleisurheilukentän, 3 jalkapallon nurmikenttää, hiekkakentän, 2 tenniskenttää ja frisbeegolf-radan. Lisäksi vierestä löytyvät hyvät ulkoilumaastot, kauppakeskus ja uimaranta.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2020 Seuraava kuukausi