Arkisto: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

5.4.2022

U20-valmennukseen Tuomisoja, Pitkänen, Hyde

Pyryn U20-Mestikseen valmistautuvan joukkueen vastuuvalmentajaksi on nimetty Sami Tuomisoja ja valmentajaksi Juuso Pitkänen. Fysiikkavalmentajana ja fysioterapeuttina joukkueessa toimii Jacob Hyde

Tuomisoja on nuoresta iästään (28) huolimatta ehtinyt jo kartuttaa valmennuskokemusta monenlaisista tehtävistä. Hän on toiminut Pirkanmaan seurojen lisäksi IFK Lepplaxin päävalmentajana 2-divisioonassa. Päättyneen kauden Tuomisoja on keskittynyt yksilövalmennuksiin ja ollut myös auttamassa Kokkolan Hermeksen U20-sm-sarjajoukkueen valmennusta.

Juuso Pitkänen puolestaan on valmentanut peliuransa jälkeen Kangasalla ja Lempäälässä. Päättyneen kauden hän toimi LeKin U19-joukkueen vastuuvalmentajana.

Hyde tunnetaan Pyryn edustusjoukkueen valmennustiimistä. Lisäksi hän on toiminut usean vuoden ajan Porin Ässien Liiga-joukkueessa.

U20-joukkueen valmennustiimiä täydennetään vielä lähiviikkojen aikana.

Joukkueen kartoitusjäät pidetään sunnuntaina 10.4., tiistaina 12.4. ja keskiviikkona 13.4. Lisätiedot ja ilmoittautuminen joukkuesivuilla.

UUTINEN: www.pyryhockey.com

Edellinen kuukausi Heinäkuu 2022 Seuraava kuukausi