Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

7.5.2015

PYRYN JÄÄKIEKKO PÄÄTTI KAUTENSA JUHLALLISUUKSIIN

Nokian Pyryn jääkiekkojaosto kokoontui kauden päätteeksi juhlatunnelmissa. Pelillisesti värikäs kausi huipentui palkintojen jakoon, jossa riitti jännitettävää tilaisuuden loppuun asti. Pyryssä jääkiekkojaoston talvi oli juhlavuoden mukaisesti tapahtumarikas ja menestystä tuli useammallakin tasolla. Suomi-sarjassa edustusjoukkue toi erittäin tasaisen runkosarjan jälkeen jääkiekon pudotuspelihuumaa kaupunkiin ja vaikka tänä vuonna tämä jännitys loppui ensimmäiselle kierrokselle, niin joukkueen terveisten mukaisesti lisää kiekkohuumaa on varmasti tarjolla heti ensi kaudella. A-nuoret pääsivät tavoitteeseensa ja saavuttivat Suomi-sarjan karsintoihin oikeuttavan paikan. Juniorijoukkueiden kaudet huipentuivat viimeistään toinen toistaan komeampiin lopputurnauksiin niin Budapestissä, Tallinnassa tai kansallisen tason kärkipään turnauksissa Espoossa sekä Vierumäellä.

Edustusjoukkueen kapteeni Jarkko Pyymäki jakamassa palkintoja

Joukkuekohtaisten palkintojen lisäksi suurimman jännitysmomentin tilaisuuteen toi Vuoden maalivahti -valinta. Tällä kertaa palkinnon kävi pokkaamassa E-03 joukkueen Mikko Männistö. Muita jaoston palkitsemia henkilöitä olivat Topi Nirkkola (Vuoden juniorivalmentaja), Jukka Janhunen (Vuoden huoltaja), Marko Tynys (Vuoden joukkueenjohtaja) sekä Jyri Ikonen, joka palkittiin monivuotisen ja ansiokkaan työn puolesta lasten -ja nuorten parissa Arvo Kiiskinen -palkinnolla.

Jääkiekkojaoston puheenjohtaja Teemu Lehtonen
kertoi jaoston terveiset tulevalle kaudelle.
Jääkiekkojaoston puheenjohtaja Teemu Lehtonen kertoi jaoston terveiset tulevalle kaudelle.

Jääkiekkojaoston terveiset tulevalle kaudelle olivat pääasiassa nykyisen kaltaisen jaostotoiminnan, mutta entistäkin avoimemman toimintamallin mahdollistaminen, jossa jokainen vanhempi pääsisi tuomaan osaamistaan esille muun muassa eri tapahtumissa. Lisäksi jaosto halusi muistuttaa yhteistyön merkityksestä sekä sen kehittämisestä niin muiden lähialueen seurojen kanssa kuin omankin seuran sisällä olevien eri urheilulajien hyödyntämisestä varsinkin nuoremmissa junioreissa. Tie jota pitkin toimintaa on viime vuosina kehitetty on kuitenkin oikea ja siitä esimerkkinä talven aikana saatu huomionosoitus;

"Tutustuessani tarkemmin toimintaanne huomasin ilokseni kuinka esimerkiksi jääkiekon harrastaminen on mahdollista niin pienin kustannuksin. Tästä voisi moni seura Suomessa ottaa oppia!" - Esko Ranto, Opetus- ja kulttuuriministeriön nuoriso- ja liikuntapolitiikan osaston ylijohtaja. Nokian Pyryn 110-v. juhla 14.3. (Nokian Uutiset, Aamulehti)

Jääkiekkojaosto kiittää kannattajiaan ja tukijoitaan kaudesta 2014-15 ja toivottaa oikein aurinkoista kesää!

Kuvat: Pekka Suojanen

Edellinen kuukausi Maaliskuu 2021 Seuraava kuukausi