Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

4.12.2012

PYRY aloittaa Suomi-sarjan juhlatunnelmissa

Heidän pelinumeronsa jäädytetään ottelun alussa

Nokian Pyry aloittaa lauantaina Suomi-sarjan ylemmän jatkosarjan - jota myös monet kutsuvat varsinaiseksi Suomi-sarjaksi - juhlimalla 60-vuotista taivaltaan jääkiekossa. Juhlallisuuksille on vaikea kuvitella parempaa ajankohtaa kuin lauantai: alkava sarja on korkein sarjataso, millä Nokialla on koskaan pelattu jääkiekkoa.

107 vuotta vanhassa seurassa jääkiekkoa on siis pelattu jo vuodesta 1952.

Lauantaisten juhlallisuuksien kohokohta lienee kahden Pyry-legendan pelinumeroiden jäädytys. Kyseessä ovat ensimmäiset pelaajat, jotka Pyryssä saavuttavat kyseisen kunnian.

Ottelussa Pyryn vastustajaksi saapuu rakas paikallisvastustaja KOOVEE. Alkusarjassa joukkueet kohtasivat viidesti, joista Pyry voitti kaksi ja KOOVEE kolme kertaa. Pyry päätyi sijalle kolme KOOVEEN jäädessä neljänneksi. Nyt pisteet on nollattu ja lauantain sähköiseen sarja-avaukseen lähdetään puhtaalta pöydältä ja tasaisista asemista.

Jos et ole koskaan käynyt Pyryn pelissä, niin nyt lienee viimeistään korkea aika saapua jäähallin lehtereille. Paikalle kannattaa saapua ajoissa nähdäkseen ennen ottelun alkua suoritettavat juhlallisuudet. Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat kannattajat mukaan juhlimaan ja kannustamaan Pyry avausvoittoon!

Citymarket kauppias Juha Viinikka tarjoaa perjantaina klo 16 alkaen 100:lle ensimmäiselle pääsylipun Pyryn lauantaiseen peliin.

Pääsylipun lunastaneiden kesken arvotaan Tekniset Olli Sipilän lahjoittama 100€:n lahjakortti sekä GSM.linen lahjoittama Nokia Lumia kännykkä!

Edellinen kuukausi Syyskuu 2020 Seuraava kuukausi