Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

1.1.2011

NOKIAN PYRYN F02 JOUKKUEELLE HOPEAA

SANTA CLAUS TURNAUS TAMPERE 29 - 30.12

Mukana turnauksessa 14 joukkuetta mm. Ilves, Porin Ässät, Vaasan Sport, Nurmijärven Kurra, Hc Nokia ja Nokian Pyry.

Nokian pyry taisteli alkulohkon 6 ottelua täysillä pisteillä lohkovoittajaksi ja sai puolivälieriin vastaan Vaasan Sportin joka menikin aluksi johtoon parilla maalilla, mutta Pyry otti ottelun haltuun vahvalla pelillä ja vei voiton lopulta 7 - 3, sekä meni samalla välieriin.

Vastaan tuli HC Nokia, tuttu vastustaja ja myös hyvin tässä turnauksessa pelanneena, taipui kuitenkin Pyryn hyvän puolustuksen sekä hyvien hyökkäyksien ansiosta lukemin 5-3.

Pyry loppuotteluun, jossa vastaan luisteli aina kova ja hyvää luistelua esittävä, Ilves Chicago.

Ilves johtoon ja Pyryn tasoitus perään, näin mentiin 3-3 tilanteeseen, sitten vain yksi vaihto jossa annettiin liikaa tilaa Ilveksen nopeille hyökkääjille ja tilanne 6-3. Pyry taisteli loppuun asti, tappiotunnelmaa ei joukkueessa näkynyt ja tasoitusta haettiin, siitä huolimatta tilanne säilyi koko toisen puoliajan samana ja maaleja ei enää nähty.

Näin koko turnauksen hyvin pelanneelle Pyrylle hopeaa.

Onnittelut hienosta suorituksesta!

Edellinen kuukausi Maaliskuu 2021 Seuraava kuukausi