Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

8.1.2011

Kokeneet pelimiehet palaavat PYRYYN

Pyryn nuori joukkue sai kaipaamaansa kokemusta lisää kahden Pyryssä aikaisemminkin pelanneiden Juha-Petteri Arvelan ja Teemu Lehdon myötä.

J-P Arvela on pelannut luotettavana puolustajana ylemmilläkin sarjatasoilla ja Lehto taas on pelaajana monipuolinen, sillä häntä voi peluuttaa niin hyökkääjänä kuin takalinjoillakin. Ensimmäisen kerran Pyryn kokoonpanossa kaverit nähdään 8.1. ottelussa LLujaa vastaan.

Maalivahtipuolella tapahtuu
Menetyksiäkin on, sillä kaksi kautta Pyryssä pelannut Oulun Kärppien kasvatti, maalivahti Jaakko Immonen, siirtyy Helsinkiin opiskelujen vuoksi. Hänen tilalleen tulee loppukaudeksi syksyllä Tapparasta lainassa ollut ja mainioita otteluita pelannut, Pyry Lahti.

B-juniori ottaa tuntumaa edustuskiekkoiluun
Pari kautta Tampereella kiekkoillut Pyryn kasvatti, B-juniori-ikäinen Tapani Koskinen, on myös pukenut päälleen Pyryn pelipaidan ja ottaa nyt tuntumaa edustuskiekkoiluun. Koskinen on yksi Pyryn lahjakkaita junioripelaajia, joka ehkä tulevaisuudessa tulee olemaan yksi edustusjoukkueen kantavista voimista.

Edellinen kuukausi Maaliskuu 2021 Seuraava kuukausi