Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

2.4.2015

A-juniorien valmennustiimi lähes valmis

Pyryn A-juniorien valmennustiimiin on valittu Niko Raiskio ja Riku Dufva. Molemmat valmentajat ovat nuoria ja eteenpäin menossa olevia lupaavia valmentajia.

Raiskio valmistuu tänä keväänä Varalan urheiluopistosta. Hän on tänä talvena vastannut Pyryn C-00 valmennuksesta ja on aiemmin toiminut Tapparassa juniorivalmentajana. Raiskio muistetaan myös peleistään Pyryn edustusjoukkueessa. Jyväskyläläislähtöinen Dufva lopetti pelaajauransa kaksi vuotta sitten ja on nyt aloittamassa valmentajuraansa. Hänellä riittää ammennettavaa useista suomalaisista Liiga- ja Mestisorganisaatioista sekä Kanadan junioriliigasta.

Päättyneellä kaudella joukkueen vastuuvalmentaja toiminut Mika Pynnönen jatkaa joukkueen valmennuksen ja koordinoinnin apuna, mutta hänen roolinsa selkiytyy myöhemmin. Matti Ovaska siirtyy aiemmin uutisoidun mukaisesti B-juniorien vastuuvalmentajaksi.

Valmennustiimiin tukena tulee toimimaan myös Edustusjoukkueen uusi päävalmentaja Sami Karppinen. Valmennuistiimiä täydennetään vielä maalivahtivalmentajalla.

Edellinen kuukausi Maaliskuu 2021 Seuraava kuukausi